VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
1. Úvodné ustanovenia
1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú právne vzťahy medzi:
Prevádzkovateľom služby:
Ľudovka, s.r.o.
IČO: 36438090
DIČ: 2022103501
IČ DPH: SK 2022103501
so sídlom: Šustekova 3618/47 851 04 Bratislava – mestská časť Petržalka
zapísaná v Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 180411/B
e-mail: [email protected]
(ďalej len „Poskytovateľ“)
a každou fyzickou alebo právnickou osobou (ďalej len „Zákazník“), ktorá si objedná služby prostredníctvom webovej stránky www.therent.sk, e-mailu alebo telefonicky.
2. Definície pojmov
Služba – preprava tovaru alebo osôb, sťahovanie, dovoz nákupov, prenájom dodávky do 3,5t s vodičom a iné súvisiace služby.
Objednávka – požiadavka Zákazníka zaslaná telefonicky, e-mailom alebo cez webový formulár.
Zmluva – zmluvný vzťah medzi Zákazníkom a Poskytovateľom, ktorý vzniká potvrdením objednávky Poskytovateľom.
Spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá uzatvára zmluvu mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti.
Podnikateľ – osoba alebo spoločnosť, ktorá si službu objednáva v súvislosti s podnikaním.
3. Objednávka a uzatvorenie zmluvy
3.1 Objednávky možno uskutočniť prostredníctvom:
-
telefonického hovoru,
-
e-mailovej komunikácie,
-
kontaktného formulára na stránke www.therent.sk.
3.2 Objednávka sa považuje za nezáväznú, až do písomného, e-mailového alebo telefonického potvrdenia zo strany Poskytovateľa, čím vzniká zmluvný vzťah.
3.3 Poskytovateľ má právo odmietnuť objednávku bez udania dôvodu, najmä z kapacitných alebo bezpečnostných dôvodov.
4. Práva a povinnosti zmluvných strán
4.1 Povinnosti Poskytovateľa:
-
vykonať službu v dohodnutom rozsahu, čase a mieste,
-
zabezpečiť technickú spôsobilosť vozidla a odbornosť vodiča,
-
zachovávať mlčanlivosť o obsahu prepravovaného nákladu.
4.2 Povinnosti Zákazníka:
-
poskytnúť úplné a pravdivé údaje potrebné pre vykonanie služby,
-
zabezpečiť prístup k miestam nakládky a vykládky,
-
rešpektovať pokyny vodiča týkajúce sa bezpečnosti,
-
nezveriť do prepravy zakázané, nebezpečné alebo nezabezpečené veci.
5. Cena a platobné podmienky
5.1 Cena za službu je stanovená individuálne podľa rozsahu služby, miesta, času a náročnosti.
5.2 Ceny sú uvedené bez DPH, ak nie je výslovne uvedené inak.
5.3 Platba je možná:
-
v hotovosti,
-
bankovým prevodom (po dohode),
-
alebo iným dohodnutým spôsobom.
5.4 Poskytovateľ si vyhradzuje právo požadovať zálohovú platbu alebo preddavok.
6. Storno podmienky a zmeny objednávky
6.1 Zákazník má právo objednávku zrušiť najneskôr 24 hodín pred plánovaným začiatkom služby.
6.2 Pri zrušení menej než 24 hodín vopred si Poskytovateľ účtuje storno poplatok vo výške 50 % dohodnutej ceny.
6.3 Pri neuskutočnenej alebo neopodstatnene zrušenej službe v deň realizácie účtuje Poskytovateľ 100 % dohodnutej ceny.
7. Reklamácie a zodpovednosť
7.1 Reklamácie je možné uplatniť e-mailom do 3 pracovných dní od realizácie služby.
7.2 Poskytovateľ nezodpovedá za škody spôsobené:
-
nesprávnym zabalením vecí Zákazníkom,
-
mechanickým poškodením bez zavinenia vodiča,
-
prepravou vecí bez riadneho zabezpečenia.
7.3 V prípade preukázaného pochybenia bude Zákazníkovi ponúknutá primeraná kompenzácia (zľava, náhrada, opakovanie služby).
8. Ochrana osobných údajov
8.1 Osobné údaje Zákazníka sú spracúvané v súlade s GDPR a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
8.2 Viac informácií nájdete v dokumente Zásady ochrany osobných údajov dostupnom na stránke www.therent.sk.
9. Záverečné ustanovenia
9.1 Tieto VOP sú platné a účinné odo dňa ich zverejnenia na webovej stránke www.therent.sk.
9.2 Poskytovateľ si vyhradzuje právo tieto podmienky kedykoľvek aktualizovať.
9.3 Právne vzťahy neupravené týmito VOP sa riadia zákonmi Slovenskej republiky, najmä Občianskym a Obchodným zákonníkom.